Kundresor och tjänstedesign

Få koll på hur dina kunder interagerar med er, och vad det är de behöver från er med kundresor. Därifrån hjälper vi dig att organisera webbplatser, tjänster och organisation för att på effektivaste sätt möta behoven.

Det är lätt att tro att man behöver många olika tekniska lösningar för att nå sina mål, men det stämmer oftast inte. Om du vet vad din användare vill ha kommer du oftast långt. Vi hjälper dig att komma fram till vad du egentligen behöver satsa på, för att nå dina och dina användares mål. En del kallar det tjänstedesign eller servicedesign, en del säger kundupplevelsestrategier och utifrån-och-in-perspektiv, medan andra använder digital affärsutveckling. Vi kallar det att ge användaren det den behöver.

Vi hjälper dig också med:

Vill du veta mer?

Vi kommer använda de personuppgifter du lämnar här för att kunna kontakta dig och genomföra ett eventuellt uppdrag. Vi kommer inte lämna ut dem till någon annan. Kontakta oss om du vill att vi tar bort dina uppgifter. Läs mer hur vi hanterar personuppgifter i vår dataskyddspolicy